پردیس شهید باهنر اصفهان

زمانبندی ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام حضوری کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پردیس شهید باهنر اصفهان

زمانبندی ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام  حضوری کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پردیس شهید باهنر اصفهان  

ثبت نام حضوری از روز یکشنبه 16 آذر ماه انجام می پذیرد :

ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پردیس شهید باهنر اصفهان مدارک لازم برای ثبت نام به شرح زیر اعلام می‌شود.
پذیرفته شدگان عزیز به دلیل تداوم محدودیت های رفت و آمد های بین شهری در شرایط همه گیری کووید ۱۹ زمان‌بندی مراجعه برای ثبت نام حضوری طبق فایل ضمیمه زیر تغییر پیدا کرده است . به همین منظور هفته آینده از شانزدهم تا نوزدهم آذر ماه بر اساس جدول زمان‌بندی ضمیمه مراجعه شود کلیه پذیرفته شدگان ثبت نام خواهند شد.

 

 

تذکر : پذیرفته شدکان مرکز آیت طبق جدول زمانبندی فایل های ضمیمه زیر (ویژه مرکز آیت ) حتما به همان مرکز مراجعه کنند(نجف آباد - امیر آباد خیابان شهید مطهری)

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان

فقط افرادی می‌توانند وارد فضای پردیس شوند که طبق برنامه با کارت ملی مراجعه کنند. به هیچ ووجه همراه آورده نشود

مدارک عمومی :

1. پرینت قبولی سازمان سنجش آزمون سراسری سال ۹۹

2. کارنامه نهایی آزمون سراسری سال 99

3. پرینت تائیدیه ثبت نام غیر حضوری از سامانه گلستان

4. عکس 4*3 جدید رنگی با پشت زمینه سفید 8 قطعه ( پشت نویسی شده فقط نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی )

5. اصل وکپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی همراه آورده شود( تمام کپی ها حتما در دفتر اسنادرسمی برابر با اصل شود)

6. کپی پشت و روکارت ملی ( در دفتر اسناد رسمی برابر با اصل شود)

7. رسید ثبت تاییدیه مدارک تحصیلی: (پذیرفته شدگان می­ بایست با مراجعه به سامانه تائیدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس https://emt.medu.ir فرم مربوط را تکمیل نموده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کدپیگیری و تاییدیه پرداخت دریافت نمایند).

8. تکمیل فرم‌های تعهد و پرسشنامه‌های پیوست (شماره‌های ۱ تا ۴) و ارائه پرینت امضاء شده

مدارک تحصیلی (دارای عکس،  تمبر ،  امضا و مهر زنده):

الف) داوطلبان فارغ التحصیل از نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی

1. اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه به انضمام ۲ برگ کپی

2. اصل کارنامه پایان تحصیلات دوره متوسطه به انضمام ۲ برگ کپی

3. اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی به انضمام ۲ برگ کپی

4. اصل کارنامه پایان تحصیلات دوره پیش ­دانشگاهی به انضمام ۲ برگ کپی

ب) داوطلبان فارغ التحصیل از نظام آموزشی جدید (6-3-3)

1. اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه به انضمام ۲ برگ کپی

2. اصل کارنامه تحصیلی دوره دوم متوسطه به انضمام ۲ برگ کپی

3. فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه­ های دهم تا دوازدهم (از دبیرستان محل تحصیل تهیه شود)

ج) دانشجویان انصرافی می‌بایست علاوه بر مدارک فوق فرم انصراف را دریافت و پس از تکمیل و تائید دانشگاه قبلی در هنگام ثبت نام ارائه کنند. (تذکر: دانشجویان روزانه سال 1397 و قبل از آن باید حداکثر تا تاریخ 31/02/1399 از دانشگاه محل تحصیل قبلی انصراف داده باشند)

مدارک مورد نیاز جهت صدور معافیت تحصیلی:

پذیرفته‌شدگان باید با در دست داشتن پرینت قبولی در دانشگاه از سایت سازمان سنجش (همراه با  کپی آخرین مدرک تحصیلی یعنی گواهی دوره دوم متوسطه (برای نظام جدید)یا گواهی پیش دانشگاهی (برای نظام سالی واحدی)، یک قطعه عکس 4*3 رنگی زمینه سفید و جدید و کپی صفحه اول شناسنامه و در صورت انصرافی بودن نامه انصراف قطعی دانشگاه سابق) به نزدیک ترین دفتر پلیس 10+ محل سکونت خود برای اخذ معافیت تحصیلی مراجعه نمایند و آن را در روز ثبت نام حضوری ارائه کنند.

تذکر: فرم معرفی دانشگاه برای کسانی که به دلایلی نتوانسته‌اند معافیت تحصیلی اخذ کنند صادر شده که پذیرفته شده می‌تواند در بدو ورود فرم معرفینامه خود را با ارائه کارت ملی از نگهبانی دریافت و پس از اخذ معافی تحصیلی از دفتر پلیس ۱۰+ برای ثبت نام به پردیس مراجعه کند.

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده حراستی

1-دوقطعه عکس 3*4(پشت نویسی شده)

2-کپی کارت ملی

3-کپی تمام صفحات شناسنامه

4-در صورت تأهل کپی تمام صفحات شناسنامه همسر

5-تکمیل تعرفه حراستی

6-پوشه فنر دار آبی رنگ

7-آخرین حکم کارگزینی (به محض صدور حکم)

فرمهای مورد نیاز

پذیرفته شدگان عزیز لطفاً فرم­ های ذیل که در قسمت فایل های ضمیمه می باشد را پرینت گرفته، با دقت تکمیل نمایید و پس از امضاء در روز ثبت نام به باجه ثبت نام تحویل دهید:

  1. فرم شماره یک ( فرم تعهد عمومی )
  2. فرم شماره دو (فرم تعهد کامل بودن مدارک)
  3. فرم شماره ۳ تعهد آموزش رایگان
  4. فرم شماره ۴ ( فرم پذیرش دانشجویی)
  5. فرم شماره ۵ ( فرم تعهد انضباطی حراست)
  6. فرم شماره ۶ (تقاضای اسکان در سرای دانشجوئی)
  7. فرم دانشجویان متقاضی تردد
  8. فرم دانشجویان انصرافی سایر  دانشگاه‌ها
  9. فرم اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر

تذکرهای مهم

 مراحل انجام ثبت نام فقط توسط شخص پذیرفته شده، امکان پذیر است. به دلیل شرایط خاص ناشی از بیماری کووید۱۹ پردیس از پذیرش همراهان معذور است.

ساعت مراجعه از 8 صبح الی 1۲ بعد ازظهر خواهد بود. فقط و فقط بر اساس جدول زمانبندی مراجعه کنید. رعایت نکات بهداشتی از جمله زدن ماسک و به همراه داشتن ابزارهای مورد نیاز مانند خودکار و ..... الزامی است. افراد بدون ماسک پذیرش نخواهند شد.

افراد بیمار از مراجعه برای ثبت نام جدا خودداری نمایند.

به همراه داشتن مدارک کامل و چند سری کپی آنها ضرورری است. ( امکانات کپی در پردیس وجود ندارد. )

مهم: لازم است پذیرفته شدگان چند سری کپی  از سوابق تحصیلی( ریز نمرات )، مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی  را برای خود جداگانه نگه دارند. کپی این مدارک در مراحل انجام استخدامی  مورد نیاز می باشد.

در صورت داشتن امتیاز شاهد و ایثارگر( همسر و فرزند جانباز بالای 25 % و همسر و فرزند شهید )  نامه رسمی از بنیاد جانبازان و ایثار گران همراه داشته باشید.

ادرس کانال اطلاع رسانی پردیس:  https://www.weblite.me/isfcfu